1 799,00 zł
Cena regularna:
1 899,00 zł
Posnet Vero (GoPOS)
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Charakterystyka ogólna:
Vero to nowoczesny, kompletny i kompaktowy POS w atrakcyjnej cenie z zainstalowaną aplikacją sprzedażową GoPos. Urządzenie intuicyjne w obsłudze i gotowe do pracy od razu po uruchomieniu.
Użytkownik nabywa jedynie drukarkę fiskalną ONLINE, która stanowi jeden z elementów Vero. Dzięki temu ma możliwość skorzystania z ulgi Urzędu Skarbowego do 700 zł na zakup urządzenia fiskalnego.
Wynajem platformy sprzętowej i aplikacji sprzedażowej gwarantuje klientowi końcowemu niskie koszty na start użytkowania Vero.
Koszty:
Cena netto: 1999,00 PLN
cena drukarki fiskalnej
Cena netto: 100,00 PLN lub 150,00 zł netto
abonament miesięczny na wynajem platformy sprzętowej i aplikacji sprzedażowej w wersji standard
Funkcje i cechy systemu Posnet Vero:
RODZINA SAIO
Vero należy do rodziny urządzeń SAIO (system all in one). To kompleksowe rozwiązania fiskalne, kompaktowe POSy skonstruowane w systemie all in one i działające w oparciu o system operacyjny Android 11. Vero składa się z drukarki fiskalnej ONLINE, platformy POS oraz aplikacji sprzedażowej.
ATRAKCYJNA CENA WYNAJMU
W porównaniu do tradycyjnych zestawów POS, Vero wyróżnia niezwykle atrakcyjna cena
Vero można nabyć w atrakcyjnej cenie w agencyjnym systemie sprzedaży. Klient kupuje tylko drukarkę fiskalną, która jest jednym z elementów Vero. Warto pamiętać, że na zakup drukarki ONLINE Vero przysługuje odliczenie do 700 złotych z Urzędu Skarbowego. Natomiast platformę sprzętową oraz aplikację sprzedażową użytkuje w ramach miesięcznego abonamentu. Takie rozwiązanie oznacza dla użytkownika niskie koszty na start oraz elastyczność i swobodę wyboru.
PEŁNA GWARANCJA
Posnet zapewnia pełną gwarancję na platformę sprzętową POS w całym okresie jej użytkowania. Dzięki temu przedsiębiorca może skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, a resztą zajmuje się Posnet.
POS VERO
Vero umożliwia użytkownikowi zbudowanie kompleksowego, funkcjonalnego i wydajnego stanowiska kasowego.
STABILNOŚĆ PRACY
Vero jest w całości zaprojektowane i wyprodukowane przez Posnet. Dzięki temu użytkownik ma gwarancję technologicznej niezmienności urządzenia, a co za tym idzie stabilności pracy.
KOMFORT UŻYTKOWANIA
Vero jest urządzeniem kompaktowym, ergonomicznym i nie wymaga dużej przestrzeni do pracy. To oznacza komfort użytkowania i oszczędności. Vero wyposażone jest w ekran dotykowy o przekątnej 10,1" i rozdzielczości 1280x800, wyświetlający 16 mln kolorów. Urządzenie ma wrzutowy mechanizm drukujący i 60 m rolkę papieru.
BEZPIECZNE UŻYTKOWANIE
Dystrybucja systemu Android 11, w oparciu o który działa Vero, jest specjalnie przygotowana i gwarantowana przez Posnet, a oprogramowanie dokładnie zweryfikowane i w pełni zoptymalizowane. Wszystko po to, żeby bezpiecznie korzystać z urządzenia zgodnie z przeznaczeniem.
E-PARAGON
Vero jako jedno z pierwszych urządzeń w Polsce spełnia wymagania techniczne konieczne do obsługi e-paragonów. Urządzenie przekaże go klientowi po połączeniu z odpowiednim systemem dystrybucji e-paragonów. Warunkiem takiej operacji jest rezygnacja klienta z fizycznego paragonu.
KOMPLET INTERFEJSÓW
Vero zawiera wszystkie niezbędne interfejsy: WiFi, Bluetooth, ethernet czy wejście USB. Dzięki temu, do Vero można podłączyć takie urządzenia jak: szuflada wielonapięciowa, waga, terminal płatniczy czy skaner kodów kreskowych.
APLIKACJA SPRZEDAŻOWA - GoPos
Na Vero użytkownik pracuje z oprogramowanie firmy GoPos. GoPos to intuicyjny kasowy system sprzedażowy, przeznaczony dla każdego typu działalności.
Sprzedawaj szybciej, zarządzaj sprawniej i skutecznie zwiększaj zysk z systemem sprzedażowym, któremu zaufało tysiące przedsiębiorstw w Polsce. Od gastronomii, przez handel detaliczny, po branżę usługową - GoPos powstał, by wspierać Twój biznes, niezależnie od jego charakteru czy rozmiaru. Skup się na tym, co robisz najlepiej - resztę zostaw nowoczesnym systemom sprzedażowym GoPos.
GoPOS to nowoczesne oprogramowanie sprzedażowe, przeznaczone dla każdego typu biznesu.
System oferuje wiele niezbędnych funkcjonalności, dostosowanych do potrzeb zarówno różnych lokali gastronomicznych: restauracji, pizzerii, food trucków, kawiarni, klubów czy sieci lokali, jak i sklepów detalicznych oraz biznesów usługowych.
System jest niezwykle prosty i intuicyjny w obsłudze, a sama instalacja przebiega szybko i trwa zaledwie kilka minut. Oprogramowanie działa na Android i umożliwia prowadzenie błyskawicznej oraz niezawodnej sprzedaży.
Dzięki dostępowi do danych przechowywanych w bezpiecznej chmurze zarządzanie lokalem możliwe jest z dowolnego miejsca i urządzenia osobistego. System GoPOS dostępny jest w miesięcznej licencji, w pakiecie basic (100 zł netto) lub pro (150 zł netto).
Dodatkowe aplikacje GoPOS
GoStock
System do zarządzania magazynem GoStock to doskonałe narzędzie, by lepiej i wydajniej kontrolować miejsce magazynowe w lokalu. Aplikacja pozwala precyzyjnie gospodarować zakupionym towarem, a także niwelować wszelkie braki na czas. Dodatkowo pozostałe funkcjonalności systemu umożliwiają przeprowadzanie szybkiej i bezbłędnej inwentaryzacji, z podziałem nawet na kilka magazynów.
Mobilny kelner
Mobilny kelner to narzędzie, które pozwoli znacząco skrócić czas obsługi oraz zwiększyć sprzedaż w lokalu. Wyposaż kelnerów w tablety i przyjmuj zamówienia w zaledwie 3 kliknięciach. Usprawnij komunikację w lokalu, popraw komfort pracy całego zespołu oraz zwiększ satysfakcję klientów dzięki szybkiej i bezbłędnej realizacji zamówień.
GoOrder
Z aplikacją GoOrder w łatwy i szybki sposób założysz swój własny sklep online i ograniczysz płacenie prowizji zewnętrznym platformom. Dostosuj wygląd sklepu do własnych preferencji, skonfiguruj dowolne strefy dostaw i wprowadź różne metody płatności.
GoHub
GoHub umożliwia integracje z wieloma platformami do zamówień online, jak Uber Eats, Glovo, Bolt Food, Pyszne.pl, Wolt, a także z zewnętrznymi kurierami, jak Stava oraz DeliGoo. Rozwiązanie to pozwala kompleksowo zarządzać wszystkimi napływającymi zamówieniami bezpośrednio z poziomu POS, bez dodatkowych urządzeń i czasu potrzebnego na ich ręczne wprowadzanie.
QR code menu (elektroniczne menu)
Innowacyjne e-menu umożliwia prowadzenie bezkontaktowej obsługi w lokalu. Ogranicz ilość pracowników lub zastąpi ich elektronicznym menu. Pozwól swoim klientom zamawiać i płacić samodzielnie. Umieść kod QR na materiałach reklamowych (jak np. ulotki) i zwiększ sprzedaż w swoim lokalu.
KDS
KDS to system pozwalający na szybką i niezawodną komunikację pomiędzy salą a kuchnią. Poprzez precyzyjne przekazywanie/przesyłanie zamówień automatycznie na kuchnię, znacząco skrócisz czas wydania ich klientom. Dzięki wyświetlaniu zamówień na ekranie telewizora w lokalu obsłużysz swoich gości sprawnie, nawet przy dużym ruchu w lokalu.